Conditions d'utilisation

Dé basishandleiding voor jou rechten online op Marli Goods

Onze algemene voorwaarden zijn eenvoudig te begrijpen, duidelijk en bespaart jou een hoop lees werk! Wil je toch liever de ingewikkelde versie lezen?

Dat kan! Op onze site te vinden onder algemene voorwaarden complexe variant.

1. Definities

Klant = een blij persoon en besteld graag bij Marli Goods zijn hoogwaardige producten voor in en rondom het huis. Wij willen jou graag blij maken met jou gekozen product(en).

2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken

  • Hoi! Dit zijn wij dan: Marli Goods.

Wil je meer over ons weten? Kijk dan op onze website bij: "Over ons", facebook of instagram pagina.

  • Je kan ons dagelijks 24-7 bereiken via onze mail: info@marligoods.nl. Wij reageren uiterlijk binnen 5 dagen.
  •  Ook zijn wij te bereiken via Facebook en Instragram en via de whatsapp button op de website - live contact

Handige cijfertjes:

  • Ons KvK-nummer: 77680154
  • Ons BTW-identificatienummer: NL003224005B26

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing wanneer je als consument een product bij ons online besteld via onze site: marligoods.nl. Wij doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten wanneer jij een product bij ons besteld. Soms hebben wij aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden daarnaast deze algemene voorwaarden ook. De algemene voorwaarden staan altijd op onze site vermeld. Ja, ook die complexe variant.

    4. Het aanbod

    Wij willen jou via marligoods.nl een zo goed mogelijk overzicht van onze producten bieden die je in of rondom je huis kunt gebruiken. Maken wij een foutje op de productpagina? Dan mag je ons daar natuurlijk aan houden. Tenzij het om een duidelijke blunder van ons gaat.

    5. De overeenkomst

    • Wij werken elke dag aan een veilige webomgeving. Hierdoor kun jij met een gerust hart bij onze webshop Marligoods producten bestellen.
    • Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail.
    • We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website.

    6. Herroepingsrecht

    • Let op: Niet van toepassing voor B2B / zakelijke klanten vanaf 5 stuks.
    • Soms werkt het gewoon even niet tussen jou en je product. In dat geval kun je het product binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden met ons "Retour formulier" via info@marligoods.nl. Vervolgens heb je nog 14 dagen om het product naar ons te retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 14 dagen terug inclusief de verzendkosten en exclusief de retourkosten, de verpakking moet in originele staat zijn en er mogen geen gebruikssporen op het product zitten.
    • De verzendkosten om het product weer aan ons terug te geven zijn voor je eigen rekening. Wij zullen namelijk het product weer moeten heropvoeden of zelfs compleet moeten verwijderen.
    • ‘Gewoon’ accepteren wij ook als reden om je product te retourneren.

    7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

    Kijk je zo naar de verpakking en merk je al dat er geen klik tussen jou en je product is? Ga het product dan niet straffen. Wij begrijpen je teleurstelling. Doe er niets mee waarvan je zelf ook niet zou willen dat met jouw andere prachtige producten gedaan wordt. Doe je dat wel, dan kan het zijn dat je minder of geen geld voor het product terugkrijgt. Dat is natuurlijk zonde! Ook hier geldt 14 dagen bedenktijd en daarna nog 14 dagen om het naar ons terug te sturen. 

    8. Wat jij van ons kunt verwachten na het aanmelden van de retourzending

    Heb je binnen 14 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:

    • Wij sturen je een bevestiging van je aanvraag via de mail;
    • Wij sturen je z.s.m. een nieuw of ander product of je ontvangt je betaling binnen 14 dagen op je rekening terug, nadat wij het product weer in ontvangst hebben genomen
    • Jij hebt 14 dagen de tijd om het product weer naar ons terug te sturen.
    • Let op: Niet van toepassing voor B2B/zakelijke klanten die meer dan 5 stuks afnemen

    9. Verzendkosten bij retourneren

    De gemaakte verzendkosten om jouw pakketje vanuit ons naar jou te sturen, betalen wij natuurlijk aan je terug. Wil jij je pakketje niet meer bij jou hebben en graag terug naar ons sturen? Dan zijn de verzendkosten van jou naar ons, voor jouw rekening.

    10. Wat je niet kunt retourneren

    Sommige producten kun je helaas niet terugsturen. In dit geval zijn dat verzegelde producten. Zit ergens plastic omheen? Open dit dan niet. Doe je dit wel, dan kunnen wij je product niet terugnemen.

    11. De prijs

    • Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Zie ook artikel 4.
    • Alle prijzen zijn inclusief btw. Dit bedrag vind je online bij het afrekenen en komen dus niet bij de prijs op.
    • De verzending bedraagt standaard naar NL: €3,95 en BE: €5,95 en voor regio Drachten zijn de verzendkosten Gratis.

    12. Nakomen beloftes en garantie

    • Wij doen wat we beloven.
    • Jij hebt recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Tenzij we dat niet genoeg vinden: dan krijg je extra garantie. Als dit het geval is, laten wij dit jou uiteraard weten via de mail!

    13. Bezorging en uitvoering

    • We doen er alles aan om jou van mooie producten voor in en rondom je huis te voorzien.
    • In principe geldt: als je het op onze website kunt bestellen, hebben we het op voorraad. Kunnen we het toch niet leveren? Dan krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo’n vervangend product mag je natuurlijk altijd ruilen
    • Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

    14. Betaling

    • Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we z.s.m. nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.
    • Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan direct weten via de mail.

    15. Klachten

    • Heb je een klacht? Dat vinden we heel naar! Wij horen het liefst van jou dat je een voldaan gevoel hebt en tevreden bent over jouw bestelling bij Marli Goods en willen jou daarom zo goed mogelijk helpen.
    • Laat het ons snel weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen we jou ook het beste helpen. Ook hierbij volgen wij de wet. En foto's mee sturen is altijd handig!
    • Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen antwoord van ons. We helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
    • We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@marligoods.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te  inte dienen via het platform van de Europese Unie.

    16. Geschillen

    Komen we er écht niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de Nederlands rechter. Dat zouden we echt heel jammer vinden. Maar we respecteren je keuze.

    18. En dan als laatste

    Dit waren ze dan. Onze algemene voorwaarden in een basishandleiding. Viel best mee hè?

    Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. Wij zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou. Wij willen jou van alle gemakken voorzien en zien je graag terugkeren als klant bij Marli Goods. Bedankt voor het doorlezen!