Klachtenprocedure

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij willen dit graag met jou oplossen en raden je aan om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken. Hierdoor kunnen wij sneller tot een oplossing komen. Je kan jouw klacht  mailen naar info@marligoods.nl of via ons contactformulier contact op te nemen. Daarnaast zijn wij ook via whatsapp, facebook en instagram bereikbaar. Het toevoegen van foto's is zeker wenselijk! 

Leidt dit niet tot een gewenste oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Marli Goods streeft er naar om er samen met jou uit te kunnen komen. Wij worden namelijk blij van blije klanten! :)